Referenties
ProTurn werkt onder andere voor:
-
“Op een interactieve en pakkende wijze verzorgt ProTurn trainingen klantgerichtheid voor onze operationele teams Customer Services, Business Services and Fleet Management. Meer dan 30 medewerkers blijven zich op deze wijze continu bewust van een optimale klantgerichtheid en alle facetten die daarbij horen.”
Cees van den Eshof, Directeur Operations, PSA Financial Services Nederland B.V.
Training Klantgerichtheid
-
“Als Managing Director is het fantastisch om binnen de ProTurn Platinum Executive Club met collega directeuren uit tal van branches te sparren over actuele thema’s in de dagelijkse bedrijfsvoering en gebruik te maken van elkaars hoge kennis- en ervaringsniveau onder regie van Paul Kennedie. Alle deelnemers gaan supercharged weer aan de slag; een absolute aanrader. Ook de jaarlijks wisselende samenstelling van deelnemers spreekt mij bijzonder aan!”
Rick Hermanns, Managing Director Peugeot Nederland en lid van de ProTurn Platinum Executive Club 2017
ProTurn Platinum Executive Club
-
"ProTurn verzorgt sinds 2011 op interactieve wijze de landelijke dealerbegeleiding voor de Volkswagen-, Audi-, Seat- en Skoda dealers. In een professionele Consumer Finance Academy worden verkopers en dealer management begeleid op topniveau!"
Alexander Hamers, Manager Sales Retail en Dealerlease, Volkswagen Pon Financial Services
Landelijke dealerbegeleiding
-
“Sinds 2012 werken we, onder begeleiding van ProTurn, in een tailor-made en goed afgestemde cyclus van trainen, coachen, implementeren en borgen voor de begeleiding van de Management Teams van Spanje en Portugal. Vanaf 2015 werken we in Chili, Mexico, Argentinië en Brazilië in een combinatie van live- en videosessies aan het effectief leiderschap van alle individuele MT leden. Daarnaast is het effectief samenwerken in Latijns-Amerika sterk toegenomen, mede door de inzet van het ProTurn team. ProTurn overziet het geheel en stuurt effectief op resultaat. ProTurn heeft hiermee aangetoond in een multiculturele en dynamische omgeving zeer goede resultaten te kunnen boeken die daadwerkelijk bijdragen aan betere effectiviteit en resultaten van onze organisatie!”
Mike Janse, Senior Vice President Latin America, DLL Group
Executive coaching Latijns-Amerika
-
"ProTurn heeft voor Jamin Winkelbedrijf en haar franchisenemers een zeer leerzame Sales Academy ontwikkeld en uitgerold… Door te werken met zeer ervaren trainers is een gerichte aanpak ontstaan die leidt en heeft geleid tot meer en beter commercieel inzicht van de Jamin franchisenemers. De deelnemers hebben allemaal nog beter hun eigen stijl kunnen ontwikkelen en brengen deze succesvol in praktijk."
Koen Jaasma, Manager Operations & Vastgoed, Jamin Winkelbedrijf B.V.
Sales Academy
-
"Voor de medewerkers van Vetipak, die regelmatig klantcontact hebben, heeft ProTurn communicatietrainingen verzorgd. In deze training hebben “bewustwording” en “bekwaam maken” van een klantgerichte communicatie centraal gestaan. ProTurn heeft, door middel van concrete handvatten en praktijkcases, deze groep medewerkers bewuster gemaakt van klantgerichte communicatie. Onze medewerkers zijn zelfverzekerder en enthousiaster geworden over communicatie met klanten; zij passen dagelijks de opgedane praktijkkennis gericht toe."
Hans Snel, Head of Customer Support, Vetipak B.V.
Communicatietrainingen