Nederlands

Organiseren van thematische workshops

Voor wie is deze training bedoeld?

Je bedrijf kiest in de commerciële uitingen niet voor een beurs of expositie; wel voor het organiseren van een thematische workshop. Hoe ga je te werk? Hoe creëer je een vrijwel gegarandeerd succes?

Doel:

Na afloop van de training ken jij de toegevoegde waarde van workshops voor de onderneming en haar klanten en weet je workshopthema’s in te zetten als middel om onderliggende doelen te kunnen realiseren. Jij weet een interactief programma samen te stellen en jouw doelgroep hiervoor op een pakkende wijze te benaderen.

Wat komt er aan bod?

  • Redenen voor het organiseren van workshops. Wat is je doel?
  • Selecteren en benaderen van jouw doelgroep
  • Je workshopdraaiboek succesvol samenstellen
  • Benaderen van gastsprekers en experts
  • Samenstellen van een aantrekkelijk, interactief programma
  • De inzet van (audio) visuele ondersteuning
  • Effectief en gecomprimeerd presenteren tijdens workshops
  • Ruimte geven voor netwerken
  • De ultieme mix tussen herhaling en variatie in je thematische benadering
  • Kostenbeheersing bij het organiseren van een workshop
  • Welke vormen van opvolging zijn er mogelijk? Welke passen het beste bij jou
  • Succes meten tijdens én na de workshop

Praktische informatie

Uit hoeveel dagdelen bestaat het programma, wat zijn de zelfstudie-uren en wat is de groepsgrootte? Onderstaand vind je antwoord op deze vragen en andere relevante informatie:

  • Blended Learning: Praktijkgerichte e-learning ondersteuning , 24/7 beschikbaar gedurende 1 jaar in combinatie met begeleiding van een ProTurn professional in 6 live sessies
  • Aantal live sessies: 3 dagdelen van 3,5 uur
  • Aantal zelfstudie-uren, naast de live sessies: 12 uur
  • Open inschrijving mogelijk: ja
  • In-company variant mogelijk: ja
  • Minimale groepsgrootte: 8 personen
  • Maximale groepsgrootte: 12 personen
  • Aansluitend op de training coaching mogelijk: ja

Terug naar COMMERCIËLE EFFECTIVITEIT

My ProTurn