Nederlands

Optimaal rendement uit Lead Management

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor elke commerciële representant, die een statische CRM aanpak, wil omzetten in een effectieve Lead Management benadering

Doel:

In het verleden werd er vanuit marketing oogpunt voor het verkrijgen van leads sterk ingezet op het overbrengen van informatie. Nu moeten organisaties meer waarde leveren! Door op tijd en goed in te spelen op de behoeften van klanten en prospects is de kans groter dat leads echte hot leads worden. Door een succesvol leadmanagement proces op te zetten wordt de relevantie voor een vooraf afgebakende groep potentiële klanten verhoogd. Jouw organisatie wordt dan een ‘trusted advisor’, wat leidt tot kwalitatief betere leads en een hogere kans op conversie.

Wat komt er aan bod?

  • Van (hot) lead naar klant
  • Meer inzicht in de behoeften van klanten en prospects en de vragen die zij hebben
  • Meer inzicht in de kansen die voortkomen uit een lead
  • De conversieratio van lead naar klant vergroten
  • Succesvolle lead management processen in de praktijk
  • De inzet van CRM pakketten
  • Welke social media worden er ingezet?

Praktische informatie

Uit hoeveel dagdelen bestaat het programma, wat zijn de zelfstudie-uren en wat is de groepsgrootte? Onderstaand vind je antwoord op deze vragen en andere relevante informatie:

  • Blended Learning: Praktijkgerichte e-learning ondersteuning , 24/7 beschikbaar gedurende 1 jaar in combinatie met begeleiding van een ProTurn professional in 6 live sessies
  • Aantal live sessies: 8 dagdelen van 3,5 uur
  • Aantal zelfstudie-uren, naast de live sessies: 20 uur
  • Open inschrijving mogelijk: ja
  • In-company variant mogelijk: ja
  • Minimale groepsgrootte: 8 personen
  • Maximale groepsgrootte: 12 personen
  • Aansluitend op de training coaching mogelijk: ja

Terug naar COMMERCIËLE EFFECTIVITEIT

My ProTurn